Algemene informatie


Wij trachten het bestelproces zo eenvoudig en vanzelfsprekend mogelijk te voorzien voor u. Toch leggen we graag even uit hoe het in zijn werk gaat.
Zodra u het product naar uw keuze heeft gevonden en wil bestellen, klikt u op de knop “Klik en Bestel".

Vervolgens wordt u doorverwezen naar de pagina met de inhoud van uw winkelwagentje. U kan aldaar de hoeveelheid aanpassen, een product verwijderen en de totale som van uw bestelling bekijken.


Wil u een meerdere artikelen bestellen? Om het aantal aan te passen vult u een nieuwe hoeveelheid in en klikt vervolgens op de blauwe knop met de pijltjes om te vernieuwen.


Het winkelwagentje zal zich vernieuwen en ook de totale prijs wordt aangepast.

Foutief product toegevoegd aan het winkelwagentje? Om een product te verwijderen klikt u op het rode knop met het kruisje.


Wil u andere producten toevoegen? U kan gewoon verder shoppen in onze online winkel. De producten die u in het winkelwagentje zet, blijven er in staan.
Bovenaan rechts kan u op elk moment terugkeren naar uw winkelmandje:

Zitten alle gewenste producten in uw winkelwagentje en wil u verder de bestelling afronden? Ga dan naar de pagina met het winkelwagentje en klik op de knop ‘AFREKENEN’.


Vervolgens wordt u gevraagd om zich aan te melden of , indien u nog geen klant bent bij ons, u voor de eerste maal te registreren (= een account te maken).
Bent u reeds klant? Dan kan u gemakkelijk aanmelden met uw e-mailadres en wachtwoord. Nieuwe klanten dienen eerst hun persoonlijke gegevens en adres op te geven. Vul al uw gegevens correct in. Graag hebben wij een werkend telefoonnummer. Indien we toch onverhoopt problemen ondervinden met een bestelling of levering, kunnen we u altijd ook telefonisch bereiken. Klik op de knop ‘REGISTREREN’. Uw account wordt aangemaakt en u ontvangt ook een e-mail ter bevestiging.Vervolgens wordt u verder geleid in het bestelproces.

Stap 1. Leveradres

We vragen je eerst je leveradres te bevestigen. Meestal is dit hetzelfde adres als uw persoonlijk adres, maar u heeft ook de mogelijkheid te laten leveren bijvoorbeeld op uw werkadres of bij familie. Je kan op deze pagina kiezen om een alternatief leveradres op te geven via de knop "VERANDER LEVERADRES". Klik op ‘VERDER’.

Stap 2. Betaling

Vervolgens vragen we hoe u wenst te betalen. U kan kiezen voor voorafgaande overschijving of elektronische betaalopties zoals paypal, bancontact/mister cash bankkaart, maestro bankkaart, mastercard, visakaart of via de KBC betaalknop. Maak een keuze en klik op 'VERDER'.

Stap 3. Overzicht

De laatste stap geeft een overzicht weer van uw bestelling en gekozen leveradres en betaaloptie. Klik op ‘BESTELLING BEVESTIGEN’.
Indien u gekozen heeft voor voorafgaande overschrijving , dan wordt de bestelling meteen afgerond en ontvangt u een e-mail ter bevestiging. De betaalgegevens kan u onderaan in deze e-mail vinden.
Indien u opteerde voor een andere betaaloptie dan wordt u doorgeleid naar één van ons providers voor online betaling. Vanaf dat moment gaat alles over een beveiligde internetverbinding (SSL). Eens de betaling gelukt is via de provider, wordt u terug doorgeleid naar onze website en is uw bestelling afgerond. U ontvangt een e-mail met een bevestiging van de bestelling.

Proficiat uw bestelling is geplaatst. Vanaf dat moment schieten wij in actie om uw bestelling zo snel als mogelijk te verwerken en te leveren binnen de vooropgestelde termijn.
Toch vragen tijdens het bestellen? Achter onze shop zit een echt bedrijf, met echte mensen en met een echte klantendienst die u de beste service wil bieden. Dus aarzel niet en bel ons, mail ons of chat met ons!
Betalen kan je bij ons op verschillende manieren en ook rekenen wij geen kosten aan voor het uitvoeren van je betaling.

Bancontact/Mister Cash of Maestro kaarten:
In België niet alleen de meest gebruikte methode in de winkel, maar ook online. Neem je bankkaart en je kan meteen via het gekende bancontact/mister cash systeem betalen zoals je dit ook in de fysieke winkel kan doen.

Vooruitbetaling:
Kan je niet online betalen of doe je het gewoon liever via de klassieke overschrijving. Dat kan ook natuurlijk. Kies voor de optie 'voorafgaande overschrijving'. Je ontvangt van ons een e-mail met het rekeningnummer, bedrag en mededeling. Opgelet, met deze optie wordt je bestelling pas definitief op het moment dat wij de betaling ontvangen hebben. Wij reserveren nog geen stock voor u, dus in uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat het artikel uit stock is. Zou dit het geval zijn, dan nemen wij meteen contact om te laten weten hoe snel u het artikel toch kan hebben en/of u misschien toch wil annuleren en het bedrag weer terug wil.

Creditcards:
Wij aanvaarden zowel Mastercard als Visa credit kaarten. AE en andere worden jammer genoeg niet aanvaard.

Paypal:
Makkelijk en snel via je paypal account betalen kan ook. Heb je niet voldoende saldo op je paypal account, dan kan je dit (op voorwaarde dat je creditcard of andere gekoppeld is aan jouw paypal account) toch betalen. Paypal stelt dan voor om het resterende bedrag meteen van je creditcard te innen.

Vragen over het betaalproces? Problemen of onduidelijkheden? Bel ons of chat met ons terwijl u uw bestelling plaatst en wij helpen je er graag doorheen!
Wil je bestellen op bedrijfsnaam en met BTW-nummer? Dat kan zeker. Plaats je bestelling en vul je firmanaam in, zet vervolgens het BTW-nummer bij de opmerkingen tijdens het bestelproces . Wij controleren deze opmerkingen en zorgen dan dat u een correcte factuur met BTW bekomt!

Wenst u af te nemen B2B in grote aantallen? Dan is ook dit bespreekbaar en hebben we graag persoonlijk contact. Stuur daarvoor een mailtje naar info@shop365.be.

Op rekening/factuur kopen is niet mogelijk, u dient steeds vooraf te betalen. Enkel voor overheden en scholen maken wij een uitzondering. Deze nemen best ook vooraf even contact met ons via e-mail, telefoon of via de chat!